Le forum de Chimboz!
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.


V 1.5
 
PortailPortail  AccueilAccueil  RechercherRechercher  Dernières imagesDernières images  S'enregistrerS'enregistrer  Connexion  
Le deal à ne pas rater :
LEGO Icons 10331 – Le martin-pêcheur
35 €
Voir le deal

 

 In September 2009, the classic slogan Still the One returned

Aller en bas 
AuteurMessage
jancancook
Ultimoz
Ultimoz



Nombre de messages : 671
Date d'inscription : 04/01/2011

In September 2009, the classic slogan Still the One returned Empty
MessageSujet: In September 2009, the classic slogan Still the One returned   In September 2009, the classic slogan Still the One returned Icon_minitimeVen 4 Nov - 16:27

In September 2009, the classic slogan Still the One returned, along with a new on-screen look and the new tagline Welcome Home. The new identity re-added the logo's 3D look used in 2002.
On 26 September 2010, Nine launched their third digital channel GEM (an acronym of General Entertainment and Movies) on channel 90.
Although the network has regaining lost ground in the ratings, the Seven Network has still taken wins for 2008, 2009 and 2010. In 2010, GO! won the only year in digital shares.
2010 also saw Nine with exclusive coverage of the Sydney New Year's Eve fireworks which brought viewers all round Australia into 2011 watching Nine.



samsung galaxy tab review
Land For Sale Wide Bay
Revenir en haut Aller en bas
 
In September 2009, the classic slogan Still the One returned
Revenir en haut 
Page 1 sur 1
 Sujets similaires
-
» Nine began using the slogan "Let us be the one"
» he Cardinals returned to their winning ways in 1981
» FOR SALE Honda 67 Classic bike
» FOR SALE Honda 67 Classic bike
» FOR SALE Honda 67 Classic bike

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
Le forum de Chimboz! :: Chapatiz :: Plaintes-
Sauter vers:  
Ne ratez plus aucun deal !
Abonnez-vous pour recevoir par notification une sélection des meilleurs deals chaque jour.
IgnorerAutoriser